aj.

Härlig stämning hemma hos otto lördags. Mycket talangfulla musiker och sångare och folk från olika nationaliteter på en och samma fest. Man kände kreavitetet i luften som om man kunde röra den. En kille med basker och lortig stil hade rymt ett tag från festen och bosatt sig inne på toan för att gola lite gitarr. Jag satte mig ner och bara lyssnade medans jag sippade på min öl. Inget kallprat. Tror knappt vi ens sa hej om mitt minne kommer ihåg rätt. Skönt!

Men snälla barn. gör inte som jag. det är inte skönt att få kokande vatten över sig. blir en riktigt partykiller med brännskador och ambulans. bara ett tips.

tack till otto, sandra och världens bästaste vän ninna som hjäkpte mig. Kärlek till er.

jobbet går bra verkligen jätte bra. har verkligen växt som människa sen jag började. idag gjorde jag provet och tog min deligering. fyfan vad gött. nu kommer jag antagligen jobba på våningen över också.

 

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0