en kärlekshistoria



Som om någon ristat in dina initialer på min kropp så stannar du kvar i mitt hjärta.

Sån jävla äcklig grotesk smärta

Du lovade mig ju. LOVADE.

Är det ens lagligt?

Jag vill ha skadestånd

Titta då, titta på mina tårar

Dem är dina tårar

Dem säger mer än vad som kommer ur min mun

Åh, om jag bara fick ha dig igen för en stund

Du va allt jag någonsin begärt.

Vi höll varandra så kärt

Jag har så många frågor men inget kommer ut

Fattar inte varför allting tog slut

Varför träffade jag dig ens?

Jag känner mig tommare nu än då.

Ennu mer ensam än igår

Så nej, jag har ingen vacker kärlekshistoria att berätta.


text: jag

foto: tog fridrica johannson på mig på knarrholmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0