Jag har allt min talanger



Att lägga energi på viktiga saker är jag riktigt bra på att förtränga, lägga under mattan, skjuta undan sängen. Av någon anledning finner jag det viktigare att ligga i sängen och stirra upp mot taget medans man kanske nynnar på någon låt man precis hörde på radion. Allt löser sig på ett eller annat sätt. Block. block. Block. Men tro inte att jag har lack på amibtiösa idér! Tro mig. Jag har massa. Men dem blir för många. Vilket håll ska man börja? Så mycket man vill. Så lite tid. Så det blir lätt att man inte gör något alls.

iallfalll, jag har börjat bli bättre det senaste året på att tag tag i saker. För visst är det en kick att faktiskt genomföra något. Att lyckas. Klappa sig själv på ryggen och kunna säga ”fan vad jag är bra” kanske är det åldern som har gett mig den push jag behöver. 20 år. Hur hamnade man här? Nåja. Nu ska jag inte flumma iväg. Nu blir det iväg till stan för lite seriöst brännande av pengar med Ninna. Vilket också är en av min främsta  talanger!


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Heej! Det skulle vara kul om du ville svara på följande frågor! :)

1. Vad tycker du är intressant att läsa om i bloggar?

2. Vad får dig att vilja kolla in en gång extra i en speciell blogg för att se om den har uppdaterat?

3. Vad får du att stanna kvar och fortsätta läsa en blogg?



Klicka in på länken för att komma till inlägget och svara!:

http://mooollys.blogg.se/2010/july/vad-vill-ni-lasa-i-bloggen.html#comment



KRAAAAAM!!!!

2010-07-27 @ 15:31:46
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: nicole

sv: yes :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

2010-07-27 @ 19:05:54
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0