att vara tjej är fan inte kul!!

 

humörsvängningar och konstiga värmslag har vart hela min vecka. igår fick jag reda på varför. ni kan ju gissa..MENS..jag gillar inte dig..du får mig att bli ledsen över att tandkämen nästan är slut..att inte någon har hört av sig till mig på över hela fem minuter..du får mig att bli arg på..ja..allt! inte för att tala om värmeböljan som attackerar min kropp på 1 sek fast det är minus en miljon grader ute..och natt fick jag ligga uppe till 4 på natten för att min mage gjorde så jävla ont att jag inte kunde sova..

har alltså sovit hela dagen istället..träffade krull en snabbis och fikade..skrämmde upp henne rejält med "the arrivals" (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0